Veelgestelde vragen

 

Seminaries
Ik wil mij voor de eerste keer inschrijven, waar moet ik op letten?
Bestel bij voorkeur één seminarie en zorg dat het aantal deelnemende personen correct is ingevuld. Werk de inschrijvingslijst bij indien het subtotaal niet klopt. Werk steeds met de oranje menuknoppen en niet met de pijltjes bovenaan...
Mag ik nog inschrijven de dag van het seminarie zelf?
Als het seminarie niet als volzet op de website staat kan u nog inschrijven via de website, zelfs de dag van het seminarie zelf.
Kan ik mij laten vervangen op een seminarie?
Als het seminarie niet als volzet op de website staat kan u nog inschrijven via de website, zelfs de dag van het seminarie zelf.
Kan ik korting krijgen? Welke kortingspolitiek hanteert Practicali?
Practicali hanteert geen kortingspolitiek maar kiest voor een transparante, scherpe en uniforme prijszetting.
Kan ik mijn inschrijving gratis annuleren?
Geen probleem, annuleren tot 7 werkdagen voor het seminarie kan altijd gratis. Stuur gewoon een mailtje naar info@practicali.be met vermelding van het factuurnummer, de deelnemer, titel, datum en locatie van het seminarie. Wij brengen uw annulatie...
Ik heb een vraag over een inschrijving, een factuur of een betaling?
Aarzel niet uw vraag te stellen door een mailtje te sturen naar info@practicali.be. Ons secretariaat beantwoordt uw vraag zo snel mogelijk.
Kan ik van locatie wisselen?
Natuurlijk. Stuur gewoon een mailtje naar info@practicali.be met vermelding van het factuurnummer, de deelnemer, titel, datum, de oorsrponkelijke en nieuwe locatie van het seminarie. We doen hiervoor het nodige en sturen u een bevestiging...
Ik wil genieten van de kmo-portefeuillesubsidies, wat moet ik doen?
Alle opleidingen van Practicali komen in aanmerking voor subsidiëring via de kmo-portefeuille. Het registratienummer  van Practicali is DV.O207764. Wat? Via een interactieve webtoepassing (met elektronische portefeuille) kan u subsidies...
Ik heb per vergissing tweemaal betaald! Wat nu?
Maak u geen zorgen, u hoeft niets te doen. Wanneer voor een seminarie een dubbele betaling wordt ontvangen betalen wij binnen de 4 werkdagen spontaan het teveel ontvangen bedrag terug, op hetzelfde rekeningnummer. Uiteraard ontvangt een mailtje met de...
Ik krijg een betalingsherinnering, maar ik heb alles al betaald aan Sodexo! Hoe kan dit?
Een veelgemaakte denkfout is dat na de storting van het bedrag van de KMO-portefeuille u verder niets meer hoeft te doen. Dit klopt niet. Nadat u uw aandeel in het projectbedrag aan Sodexho heeft gestort en Vlaanderen het projectbedrag heeft aangevuld...
Ik heb nog niet betaald en het seminarie is morgen al. Mag ik deelnemen?
Geen enkel probleem. Uiteraard zorgt u voor een spoedige betaling.
Waar vind ik de digitale syllabi en digitale attesten terug?
Uw digitale syllabi vindt u terug in uw account. Boven de menubalk, naast het winkelmandje vindt u knop inloggen. U dient hetzelfde e-mailadres en wachtwoord te gebruiken als bij de inschrijving. Als u succesvol ingelogd bent ziet u uw naam naast het...
Ik heb een inhoudelijke vraag over een bepaald seminarie?
Stel uw vragen bij voorkeur tijdens het seminarie of tijdens de pauze aan de docent. U kan u vragen ook vooraf doormailen naar  info@practicali.be. Wij zorgen er dan voor dat uw vraag tijdens het seminarie zeker aan bod komt. Zit u na het volgen...
Hoe wordt de opleiding als bedrijfsrevisor erkend? Ontvang ik een specifiek attest?
Elke bedrijfsrevisor organiseert in principe vrij en onder eigen verantwoordelijkheid zijn jaarlijks programma van permanente vorming. Er is dus geen systeem van specifieke erkenningen. De bedrijfsrevisoren moeten zich houden aan de voorwaarden opgenomen...
Ik wil als advocaat een individuele aanvraag tot erkenning indienen, hoe gaat dit in zijn werk?
U dient naar www.advocaat.be te surfen en daar inloggen onder het privaat luik  Bij het luik 'permanente vorming' kan u kiezen voor 'individuele aanvraag'  Dan krijgt u opnieuw de keuze: 1. aanvraag als deelnemer - docent - spreker of 2...
De practicaliserver weigert mij de toegang en vraagt een login en paswoord?
Om veiligheidsredenen worden bepaalde ip-adressen automatisch geblokkeerd, wanneer bv een ongewoon hoog aantal requests worden ontvangen vanaf een bepaald ip-adres,.... Indien u de toegang ten onrechte wordt geweigerd kan u dit melden via een eenvoudige...
View all
Clubs
View all
Livestream
View all